
Manon, Kwaliteitscoach & Teamleider
In 2018 begon Manon bij Autotaalglas als Customer Care Agent. Een functie met veel vrijheid. Je hebt dan contact met de vestigingen: niet alleen met de franchisenemers, maar ook met de monteurs. En dan zie je pas dat ze er alles aan doen om onze klanten weer vrolijk en blij op weg te helpen.
Kansen grijpen
Ik had het heel erg naar mijn zin in mijn rol als Customer Care Agent. Pas toen mijn kinderen groter werden, kreeg ik de behoefte om me verder te ontwikkelen. Mijn leidinggevende van Customer Care vroeg me om Kwaliteitscoach te worden. Die kans heb ik met beide handen aangepakt. En sinds kort ben ik zelfs Teamleider.
Geen dag is hetzelfde
Als de dag begint, weet ik nog niet wat die mij gaat brengen. En dat is juist het mooie van mijn werk. Ik los problemen op, heb afspraken met het hoofdkantoor en ik ondersteun Customer Care Agents. Ik houd sollicitatiegesprekken, werk nieuwe collega’s in en ik maak soms roosters bij afwezigheid van een collega.
Prettige bedrijfscultuur
Werken met een hecht team is voor mij heel belangrijk. Ik heb vriendelijke collega’s, we communiceren open met elkaar en er is sprake van een gemoedelijke sfeer. Autotaalglas is dan ook een bedrijf met een huiselijk gevoel en voldoende mogelijkheden om door te groeien. Daar ben ik het levende bewijs van.