
Ons werk is technisch en specialistisch. We onderscheiden ons juist door de dienstverlening naar onze klanten. Een glimlach achter de balie, een leuk gesprek of een kopje koffie in onze wachtruimte waar je rustig kan werken terwijl je ruit wordt gerepareerd. We doen er alles aan om onze klanten met een tevreden gevoel weer op weg te helpen, ze te ontzorgen en hun verwachtingen te overtreffen.
Zo gaan we bij Autotaalglas ook met elkaar om. Informeel en respectvol. Energiek en enthousiast, met aandacht en geduld. Het gezicht van ons bedrijf wordt dus niet alleen bepaald door onze betrokken franchisenemers, maar door het hele team van mensen die werken bij Autotaalglas.
Tegenwoordig is iedereen op zoek naar snelle service. Daarom willen we het bij Autotaalglas zo makkelijk mogelijk maken voor onze klanten. Van het moment dat ze dat vervelende sterretje ontdekken, tot het moment dat ze tevreden wegrijden met een gerepareerde ruit. Snel, soepel en zonder rompslomp.
Dit hoge serviceniveau kunnen we alleen garanderen met goed opgeleid personeel, dat zich altijd blijft ontwikkelen in de nieuwste technologie en werkmethodieken. Daar besteden we veel tijd en aandacht aan. Oog voor detail, zonder dingen onnodig ingewikkeld te maken.
Bij Autotaalglas zijn we gedreven om altijd de allerbeste kwaliteit te leveren, zowel op technisch vlak, als op het gebied van service. Ondernemerschap zit bij ons in het DNA, dankzij een toegewijd netwerk van franchisenemers. Maar ook bij de medewerkers op de vestigingen én op het hoofdkantoor ontdek je de passie voor ons vak.
Die vertaalt zich in een hoge kwaliteit van werken, klantvriendelijkheid en de motivatie om net dat ene stapje extra te doen. Voor onze klanten en voor elkaar. En dat levert plezier op in ons werk. Uiteindelijk werken we met z’n allen aan één doel: onze klanten weer veilig en tevreden op weg helpen.